Returnering

Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med dit køb, har du altid mulighed for at returnere varerne inden for en periode på 30 dage.

Ved returnering af en vare, hvor årsagen ikke skyldes en fejl begået af Gaia Garn, pålægges du ansvaret for forsendelsesomkostningerne. Du bærer også ansvaret for eventuelle skader, der måtte opstå under transporten, samt for forsvundne pakker.

For at kunne foretage en retur skal produktet og banderolen være i ubeskadiget og ubrugt stand. For eksempel skal garnet ikke have nogen lugt af røg eller lignende.  Vær opmærksom på, at vi ikke refunderer betalingen for varer, der er blevet brugt eller er blevet beskadiget.

Følg linket nederst på siden for at oprette din returnering og send herefter pakken med dine returvarer til følgende adresse: 

Gaia Garn
Hjørringvej 185 A
9400 Nørresundby
Danmark

Refundering:

Hvis du ønsker pengene retur, vil beløbet altid blive tilbageført til det betalingskort, som du brugte til at købe varen. Hvis det ikke er muligt, vil vi kontakte dig for at få oplyst et kontonummer, vi kan overføre pengene til.

Det er vigtigt, at varen fremstår som ny og returneres i samme stand, som du modtog den i.

Det betyder, at varen skal være ubrugt og ubeskadiget ved returneringen, og både mærkat og emballage skal være i original stand.

Hvis varen eller emballagen er beskadiget eller viser tegn på brug, vil beløbet, der refunderes, blive nedsat.

Du har også mulighed for at fortryde dit køb ved at nægte at modtage varen.

 

Ombytning: 

Hvis du ønsker at bytte en vare, som du har bestilt i forkert farve, garnkvalitet eller lignende, skal du blot returnere den. Derefter bestiller du selv den ønskede vare igen.

Vi refunderer beløbet for den returnerede vare, når vi har modtaget den.

 

Reklamation:

Hvis din vare er defekt, eller hvis du har en anden reklamation, beder vi dig altid om at kontakte os, inden du returnerer varen.

Send en e-mail til strik@gaiagarn.dk med din reklamation, og vi vil behandle den så hurtigt som muligt.

I din e-mail skal du inkludere ordrenummeret og årsagen til din reklamation. Medsend gerne billeder som dokumentation, hvis det er muligt.

Ønkser du at returnerer dit køb, eller dele heraf - så opret din retur HER